본문 바로가기
성령의 인도

더 큰 어떤 것

by 파란앗싸 2022. 1. 2.
반응형

 

 

더 큰 어떤 것

 

ALAN CARRICO-DEC 4, 2019

 

이 봐 내 아들아,


오늘 네게 말하고 있는 여호와 엘로힘이다.


오 내 아들, 그리고 내 귀중한 자녀들, 지금이 그 시간이다.


너희 운명의 성취를 위하여 너를 일으킬 시간이 지금이다.


너희 중 많은 이들이 더 큰 어떤 것을 위하여 네가 창조되었다는 것을 너의 평생 동안 알아 왔다.


그리고 지금이 그 시간이다.


신이 나 있어라,

 

내 자녀들아,


나는 너희 삶의 가장 위대한 봉사로 너를 부르고 있기 때문이다 ;

 

내가 창조한 이유 !


준비하여라,

 

항상 네 자신을 내게 가까이 오도록 준비하여라.


그러면 나는 네가 들었다고는 하나 믿지 않으려 하는 것을 너를 통하여 일들을 하겠다.


세상은 내가 존재한다는 것이 소개되어질 찰나이고 그들은 많은 의문들을 가질 것이다 ;


네가 내 말씀의 검을 행사할 때 내가 너를 통해서 응답할 의문들.


너희는 내 말씀을 읽고 연구하는데 충실했음이 증명되었다.


그리고 대 추수가 다가 왔기 때문에 지금 나는 네가 나에게 잃어버린 자들을 인도하도록 배웠던 것을 사용할 것이다.


너는 너의 눈으로 보거나 너의 귀로 듣는 것을 두려워 하지 말어라,


그것은 일시적인 것이기 때문이다,

 

그러나 네 안에 있는 영으로 들어라,


거기에 내가 살고 있기 때문이다.


나의 성령은 네가 전에 결코 목도한 적이 없는 방법들로 지금 너희 각자를 통하여 흐를 것이다.


다른 사람들이 어떻게 생각하는 지에 대해 두려워 말아라,


그들의 길은 네 자신의 길과 다르며 그들은 이해하지 못할 것이다.


나는 네가 이해하지 못할 방법으로 움직일 것이다,


그러나 그것은 나의 인도에 따라 너의 충성스러움을 다시금 증명하는 것이 네게 달려 있다.


먼저 네 주위에 어둠이 느껴질 것이고 그러나 그 때 나는 그 어둠을 밀쳐낼 것이고 많은 사람들이 볼 것이며 너에게 이끌려 오거나 아니면 물러날 것이다.


이것은 너에 대한 것이 아니며 사람의 심령을 뒤 흔들게 만들 네 안에 있는 나에 대한 것이다.


네가 이것을 볼 때 용기를 내어라,


이것을 통하여 내가 일하고 있다는 증거이다.


지금 시간이 짧다,

 

내 자녀들아,


그러므로 너의 이기적인 욕망들을 포기하고 내게 밀고 오너라,

 

다른 아무도 없기 때문이다.


내가 말씀하였다.

 

 

Something Bigger


DEC 4, 2019-ALAN CARRICO


Hello My son, this is Jehovah Elohim speaking with you this day. Oh My son, and all My precious children, now is the time. Now is the time that I raise you up for the fulfillment of your destinies. Many of you have known for your entire lifetimes that you were created for something bigger, and now is that time. Be excited, My children, for I AM is calling you into the greatest service of your lives; the reason I created you! Prepare yourselves by drawing close to Me at all times and I will do things through you that you would not believe even if you were told. The world is about to be introduced to I AM and they will have many questions – questions that I will answer through you as you wield the Sword of My Word. You have proven faithful in reading and studying My Word and now I will use what you have learned to lead the lost to Me, for the great harvest has come. Do not fear what you see with your eyes or hear with your ears, for they are temporal, but listen with your Spirit within, for there is where I AM lives. My Great Ruach will now flow through each of you in ways you have never witnessed before. Do not fear what others think, for their path is different from your own and they will not understand. I will move in ways you won’t understand, but it is up to you to prove again your faithfulness to My leading. Around you the darkness will be felt at first, but then I will push back the darkness and many will see and either be drawn to you, or repelled from you. This is NOT about you, but Me in you that will cause the hearts of man to stir. Be encouraged when you see this, for this is evidence that I AM is working through you. The time is short now, My children, so lay aside your selfish desires and press into Me, for there is none other. I AM has spoken.

 

 

 

반응형
SMALL

댓글