본문 바로가기
성령의 인도

내 백성에게서 나오라

by 파란앗싸 2022. 2. 7.
반응형

 

 

내 백성에게서 나오라

 

로리 로훈 키저-2022년 2월 6일

 

 

어젯밤에 주님께서 내게 주신 말씀을 보십시오. 

 

나는 그것이 내가 (오전 2시에) 일어나서 그것을 기록할 때까지 나를 혼자 두지 않을 것인 BC 라우치 하코데시라는 것을 알고 있습니다. 

 

또한, 일단 쓰기 시작하면 내가 쓸 수 있는 것보다 단어의 흐름이 더 빨랐습니다. 

 

그분이 나에게 노래를 주셨을 때 일어나는 일입니다.

 

 

오늘 밤 라우치 하코데시부터 다음과 같은 말을 들었습니다.

 

그녀에게서 나와라. 내 백성(서구화된 라오디게아 교회).

 

나는 너를 더 높은 곳으로 불렀다.

 

나는 너희에게 두려움의 영을 주지 않았다.

 

일어나 거룩하라. 

 

일어나서 내 갑옷을 입고 당신의 교회와 가정에 뱀처럼 침투하고 미끄러지는 악과 싸우라.

 

나는 이미 적을 물리쳤다.

 

그는 패배한 적이다.

 

나는 너희에게 그를 다스리는 능력과 권위를 주었다.

 

무서워 하지마라.

 

내 자녀들아, 용기를 내라.

 

내려가면 서서 내려간다.

 

시간이 부족하다.

 

내 자녀들은 회개하라.

 

나는 오 이스라엘과 미국을 참아왔지만 너희는 내가 하라고 부른 일을 하지 않고 있다.

 

나의 인내심은 빨리 끝나가고 있다.

 

모래시계 속의 모래처럼 몇 개의 알갱이만 남았다. 

 

회개하라.

 

내가 너희 죄악을 보지도 않고 눈감아주지도 않는다고 생각하지 마라.

 

나는 너희가 회개하고 나에게로 돌아 오기를 기다리고 있다.

 

회개하라.

 

시간이 부족하다. 

 

내가 내 영을 너희에게 부어 주고 너희에게 꿈과 환상을 주리니 

 

이는 우리가 말세에 있음이라.

 

이 꿈과 환시을 받으라.

 

그들은 나에게서.

 

회개하고 나를 믿는 자들에게 내 기름을 부어 주겠다. 

 

이것은 적이 너희를 붙잡고 붙잡는 것을 불가능하게 만들 것이다. 

 

너희가 불가능하다고 생각하고 마음과 생각으로 말한 "그 일은 일어날 것이다/절대 일어날 수 없다"

 

나는 당신에게 그것이 가능하다는 것을 보여줄 것이다.

 

2022년에는 불가능한 일이 일어나는 것을 보게 될 것이다. 

 

나는 사랑의 하나님이다.

 

그러나 나는 또한 전쟁과 정의의 하나님이자 약속을 지키는 자이다.

 

너희는 벽의 파수꾼이 되어 다른 사람들에게 경고하라. 

 

내가 곧 올 것이기 때문이다.

 

 

COME OUT OF HER MY PEOPLE

 

FEBRUARY 6, 2022-LORI LAWHUN KEISER

 

 

Look at the word the Lord gave me last night. I know it was the Rauch Hakodesh bc it would not leave me alone till I got up (at 2am) & wrote it down. Also, once I started writing the words were flowing faster than I could write. That's what happens when He gives me a song.

 

I heard this word from the Rauch Hakodesh tonight:

Come out of her my people (the westernized laodecian church). I have called you to higher ground. I have not given you a spirit of fear. Rise & be holy. Rise & put on my armor & fight the evil that is infiltrating & slithering like a snake into your churches & homes. I have already defeated the enemy. He is a defeated foe. I have given you power & authority over him. Do not fear. Be brave my children. If you go down, go down standing up. Time is running out. Repent my children. I have been patient with you oh Israel & America but you are not doing what I have called you to do. My patience is quickly coming to an end. Like the sands in an hourglass, there is but a few grains left. Repent. Don’t ever think I don’t see your iniquities or turn a blind eye to them. I am waiting for you to Repent & turn to me. Repent. Time is running out. I am pouring out my spirit on you & give you dreams & visions for we are in the end days. Receive these dreams & visions. They are from me. I will pour out my oil from my presses on those who Repent & trust in me. This will make it impossible for the enemy to grab you & hold onto you. What you thought was impossible & said in your hearts & minds “that will/can never happen” I will show you it can. You will see the impossible happen in 2022. I am a God of love for I am love. But I am also a God of war & justice & I am a promise keeper. Be ye watchmen on the wall & warn others. For I am coming very soon.

 

 

 

 

변화하는 정치 현장

The Changing Political Scene - Lynne Johnson - 444 Prophecy News The Changing Political Scene February 6, 2022 1:10 PM Lynne Johnson WORD (1) received January 27th, 2022 at 3:37 PM Your King Yeshuy..

lee7mmmo.tistory.com

 

반응형
SMALL

댓글