본문 바로가기
성령의 인도

회개가 없으므로 심판이 선포되었다!

by 파란앗싸 2022. 2. 1.
반응형

 

 

 

 

No Repentance, Judgement Is Declared! - McKana - 444 Prophecy News

No Repentance, Judgement Is Declared! May 21, 2020 McKana Isaiah 46:10(KJV) Declaring the end from the beginning, and from ancient times the things that are not yet done, saying, My counsel shall stand, and I will do all my pleasure: One more message from

444prophecynews.com

 

 

회개가 없으므로 심판이 선포되었다!

 

맥캔나-MAY 21, 2020

 

 

옛날 처음 일들을 기억하여라. 참으로 나는 하나님이다. 나 외에 다른 신은 없다. 나와 같은 자가 없다.

זכרו ראשנות מעולם כי אנכי אל ואין עוד אלהים ואפס כמוני

 

처음부터 결말을 전했다. 아직 행하지 않았던 옛날부터 '내 계획이 이루어질 것이며 내가 원하는 모든 일을 내가 행할 것이다.'라고 말하였다.

מגיד מראשית אחרית ומקדם אשר לא נעשו אמר עצתי תקום וכל חפצי אעשה

 

예샤야(이사야)46장9~10절

 

 

그 시간이 기록되어 있는 것처럼 파일로부터 한 개의 메시지가 더 있다

 

모든 것을 위한 시간이 있고 이 메시지를 내보내고 발표할 시간이다 

 

격분한 악령의 공격이다 (7월 22일, 2019년 2시 30분)

 

환상:

 

먼저 나는 동물을 보았다

 

내 발치에 악마같이 생긴 완전한 체격의 염소같았다--?? 

 

나는 몸을 앞으로 돌려 왼쪽으로 돌아서서 뱀처럼 내 다리에 똑같은 동물이 몸을 감고 있는 것을 발견했다

 

나는 얼굴을 땅에 대고 쓰러질 뻔했지만 농담같은 느낌으로 솟구치듯 다시 발이 튕겨나갔다

 

나는 다시 일어서서 편안하게 되돌아왔다

 

그때 나는 침대 밑에서 사악한 것들을 느꼈다

 

나는 등을 대고 자고 있다

 

악령의 발톱이 내 누워있는 근육을 끈적이며 고통스럽게 찌르며 관통하는 것을 느낀다

 

내 몸 전체에 쓰레기가 깔려 있다면 그것은 많은 힘으로 누르고 고통스러울 것이다

 

그 다음 가늘고 길고 날카로운 발톱 하나가 내 왼손을 잡았다 

 

나는 날카로운 발톱이 고통스럽게 내 손을 찌르고 관통하는 것을 느낀다

 

나는 발톱이 아파서 매우 가늘지만 긴 손가락을 발로 밟는다

 

왜 왼손이 아프지?

 

고통과 괴로움으로 너무 고통스러워서 나는 큰 소리로 비명을 지르며 악마를 쫓으며 깨어났다

 

이것들은 악마적이고, 파견된 악령들이지, 한 마리가 아니라 많은 숫자가 고문을 하려고 보내졌다

 

그들은 내 침대 밑에 있었다

 

 그런 공격을 처음 받은 것은 아니다

 

그들은 악마들이고, 마르고, 모두가 매우 악하다

 

그들의 날카로운 손톱은 창보다 길고 날카롭다 

 

찌름이 너무 깊어서 뼈에 닿을 뻔했고 내 몸의 살이 찢겨져서 고통스럽게 발버둥쳤다 

 

나는 그들의 나머지 부분이나 그들의 깡마른 팔과 발톱을 보지도 않고 느끼지도 않는다

 

잠에서 깬 후 왼손이 단단히 움켜잡고 있는 것이 보인다

 

악령들이 내 손에서 낚아채려고 했던 것은 무엇인가?

 

 그 다음 나는 저항을 하며 말씀을 선포했다

 

이사야, 7, 9, 53, 25장. 

시편 23, 91, 121편을 모든 말씀 중 가장 강한 말씀을 주님의 이름으로 악마를 꾸짖었다

 

배정받아 파견된 악령들이 영적으로 들러붙은 것이다

 

회개가 없으므로 심판이 선포되었다!(7월 22일, 2019년 3시 30분)

 

격노한 악마의 공격은 거의 한 시간동안이었다

 

 나는 계시록 말씀을 받았다

 

나는 세상에 다음과 같이 선포하면서 하나님의 심판을 선포하는 자신을 발견했다

 

1. 회개하기에 충분한 시간이 주어졌다

 

2. 심판이 선포되었다

 

3. 회개하기를 거부한 사람들 때문이다

 

이것에 대한 나의 지식은 성령의 계시에 의해 인도되고 지시받는다 

 

나 자신으로부터 심판이 선포되지 않는다

 

주님 자비를 베푸시고 악에서 우리를 구원하소서

 

회개하라!

 

회개하라!

 

회개하라!

 

이렇게 짧은 시간이 남았으니!

 

 

No Repentance, Judgement Is Declared!  

 

MAY 21, 2020 - MCKANA

 

Isaiah 46:10(KJV) Declaring the end from the beginning, and from ancient times the things 

that are not yet done, saying, My counsel shall stand, and I will do all my pleasure:

 

One more message from the file as it is recorded at the time. There is time for 

everything and it is the time to release this message.

Furious Demonic attack. (JULY 22, 2019 2:30AM)

First I see an animal, sort of a domestic animal like full figured goat—- ?? 

at my feet. I turned forward and to the left and found that same animal wrap 

itself around my legs like a snake. I am almost knocked right by my face down 

to the ground but like a sense of joke sprang up, I bounced back on my feet 

at ease. Then I felt some evil things under my bed. I am sleeping on my back. 

I feel the claws of the evil spirit painfully penetrate my sitting muscle-the 

glutinous. If is all over my body below my waste. It is profuse powerful and 

painful. Then, one thin, long and sharp claws grabbed my left hand.

 

I feel the sharp claws penetrate my hand painfully. I feet it very thin but long 

fingers with its claws hurting me. Why my left hand? The pain and the torment 

was so painful, I woke up screaming loud and rebuking the devil. These are 

demonic, assigned evil spirits, not one but many sent for torment. They are 

under my bed, not the first time to encounter such an attack. They are demonic 

evil spirits, skinny and very every evil, Their sharp nails, long, sharper than 

a spear have penetrated deep into my muscle and hand. The penetration is 

so deep, it almost reached the bones and painfully struggling to tear my flesh 

of my body. I don’t see/feel the rest of their part or their skinny arms and claws.

 

After I woke up, I see my left hand in a firm grip. What was the evil spirits 

trying to snatch from my hand? Then I stated resisting, Isaiah, 7, 9, 53, 25. 

Psalm 23, 91, 121 etc and rebuked the devil in the name of the Lord with the 

strongest of all terms. A spiritual attached of an assigned evil spirits.

 

No Repentance, Judgment is Declared! (JULY 22, 2019 ~3:30 AM)

Almost an hour from the furious demonic attack. I received a Revelation.

I found myself pronouncing the Judgement of God, telling the world that:

1. Enough time was given for repentance

2. Judgment is declared

3. For, the people refused to Repent.

My knowledge for this is guided and instructed by the revelations of the Holy 

Spirit. Not from myself Judgement is declared. Lord have mercy and deliver 

us from evil. Repent! Repent! Repent! With this small time left!

 

 

 

 

 

 

 

영원의 문턱에서

ON THE BRINK OF ETERNITY - Loveth Nwokeohuru N - 444 Prophecy News ON THE BRINK OF ETERNITY January 31, 2022 3:27 PM Loveth Nwokeohuru Greetings brothers and Sisters. It’s has been a very long tim..

lee21moon.tistory.com

 

반응형
SMALL

댓글