본문 바로가기
성령의 인도

갑자기 : 희망!

by 파란앗싸 2022. 1. 12.
반응형

 

 

 

 

Suddenly: HOPE! - Kristina Heuken-Goossen - 444 Prophecy News

Suddenly: HOPE! March 5, 3:59 AM Kristina Heuken-Goossen My dear sisters and brothers! I had a dream two days ago. I first had to sort this for myself. But then I got a clear answer yesterday to it and I burst into tears and felt how the Holy Spirit filled

444prophecynews.com

 

 

갑자기 : 희망!

 

크리스티나 휴켄 구센-3월 5일 오전 3시 59분

 

사랑하는 형제 자매 여러분!

나는 이틀 전에 꿈을 꾸었습니다.


나는 먼저 이것을 스스로 정리해야 했습니다.


그러나 어제 나는 그것에 대해 분명한 대답을 얻었고 나는 울음을 터뜨리며 성령이 나를 어떻게 가득 채웠는지를 느꼈다.

그래서 나는 이 꿈을 게시합니다 :

나는 내가 모르는 사람과 함께 달렸습니다.


그런 다음 하늘이 열리고 구름 화환이 그 주위에 형성되었습니다.


이 구름 화환 한가운데에 무지개가 나타났습니다.

나는 무지개를 좋아합니다.


나를 위해 그들은 하나님의 분명한 표시입니다!


나는 또한 내 꿈에서 이 모습에 매우 행복했습니다.

나는 미지의 상태로 계속 달렸습니다.


이번에는 무지개 방향으로.


우리가 점점 가까워지고 있음을 알 수 있었습니다…

나는 돌아서서 깨달았습니다.


이 무지개는 빛처럼 둥글고 속이 텅 빈 채 위로 이어져 있었습니다.


내가 이 무지개 속에 있었다는 것을 진정으로 깨달았을 때, 내 마음은 기쁨과 행복으로 가득차 있었습니다.

꿈이 끝나다

나는 이것이 나만을 위한 것이 아니라고 생각합니다.


예슈아와 함께 가는 모든사람들을위한 것입니다.


큰 순간이 오고있습니다.


변화하는 것, 무언가 –


우리가 절대적이고 정확하게 알고있는 곳이 : 하나님과 예슈아가 우리를 감동 시켰습니다!

그리고 멋진 것을 나는 룻기 3장에서 얻었습니다!


그리고 그 곳은 3 :9


"가로되 네가 누구뇨 대답하되 나는 당신의 시녀 룻이오니 당신의 옷자락으로 시녀를 덮으소서 당신은 우리 기업을 무를 자가 됨이니이다"

시편 91 편


구체적으로 91 : 4
"저가 너를 그 깃으로 덮으시리니 네가 그 날개 아래 피하리로다 그의 진실함(자신감)은 방패와 손 방패가 되나니"

어떻습니까?


성경은 365일 일년 내내 다음과 같이 말합니다.


두려워 하지말라!

할렐루야!

샬롬
그리고
마라나타

 


Suddenly: HOPE!


MARCH 5, 3:59 AM-KRISTINA HEUKEN-GOOSSEN

My dear sisters and brothers!

I had a dream two days ago.
I first had to sort this for myself.
But then I got a clear answer yesterday to it and I burst into tears and felt how the Holy Spirit filled me.

So I post this dream:

I ran with someone I didn´t know to something.
Then I saw the sky open and
a kind of cloud wreath formed around it.
In the middle of this wreath of clouds came a rainbow.
I love rainbows.
For me they are a clear sign of GOD!
I was also very happy about this appearance in my dream.
I kept running with the unknown
and this time in the direction of the rainbow.
I could see that we were getting closer …
Suddenly, and without realizing it
I noticed that I was walking in the middle of the rainbow.
I turned around and realized
that this rainbow was round like a ray of light and hollow inside, and led upwards.
When I really realized that I had been in this rainbow, my heart was filled with joy and happiness.

Dream end

I think this is not just for me.
it is for everyone who goes with YESHUA.
A big moment is coming.
Something changing, something –
where we know absolutely and exactly:

GOD and YESHUA touched us!

And the wonderful thing
I got Ruth 3!
And the place 3: 9
And he said: Who are you?
And she answered, I am Ruth thine handmaid:
spread therefore thy skirt over thine handmaid; for thou art a near kinsman.

And also Psalm 91
Specifically 91: 4
He will cover you with his wings and your confidence will be under his wings.

How was it
For every day of the year, 365 times, the Bible says:
Do not be afraid!

HALLELUYAH!

Shalom
and
Maranatha

 

 

 

 

 

 

반응형
SMALL

댓글